reklama

Polnočné čakanie ...

... na rozprávku ... ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

22:45

Je noc. V dome ticho. Počuť iba brechot susedovho psa, jašterenie mačiek pod mojím oknom. Z času na čas, keď zavládne skutočné ticho, ktoré je povestné pre blížiace sa leto, počuť cvrčky v tráve, suchej tráve. Irónia. Pred pár dňami sa uskutočnil dažďový maratón a teraz mám pocit, že žijem v ďalekej africkej Sahare, kde i tá najmenšia kvapka vody znamená vykúpenie. Čakanie na dážď je úplne zbytočné a nikdy nepríde. Presne ako Čakanie na Godota. 

Tancujúce nohy v rytme salsy. Ťap ťap. Jemný zvuk mľaskania nôh pri dotyku s podlahou. Na pár sekúnd zavriem oči. Predstavujem. Snívam. Radujem. Usmievam. Tancujem. Všetko v jednom. V jednom momente. Moment do vrecka. Riflového vrecka.

Nie som jedna z tých...

Najsladšou, nežnou a nevinnou.

Byť chvíľu sama, byť chvíľu sám.

Zvládnem.

Nočný strážca nado mnou. Sudičky sa zbehli. Nadišiel ich čas. Svietia. Blikajú. Padajú. Silno aj slabúčko. Skoro ako pouličné lampy z Las Vegas. Iba s jedným rozdielom. Hviezdy sú ako dámy v tých najelegantnejších róbach od svetoznámych módnych návrhárov.

Pozrem pred seba i za seba. Napravo i naľavo. Dolu aj hore. Všetci čakajú. Na balík z južných krajín. Na leto. Vždy cítim niečo magické počas letných nocí. I tá najobyčajnejšia sekunda v období leta v sebe skrýva niečo tajomné, magické, kúzelné, čarovné a množstvo ďalších ekvivalentov pre slovo zázračné. Aj bozk na dobrú noc chúti lepšie. Raz mi to niekto tvrdil.

23:01

Nemám rada, keď mi niekto povie, že to nemá cenu. Iba, keď si to poviem ja. Vtedy uverím. Ešte stále počúvam tú istú pesničku. Dnes som ju počula v rádiu. Cestou autobusom. Smer domov, kde sú stromy zelenšie a vzduch čistejší, ale za to paničky v krojoch o to viac s klebetnejším jazýčkom. I napriek tomu je to miesto, ktoré volám sladkým domovom.

23:09

Všetky okná sú ponorené do tmy, len v tom mojom sa stále svieti, ozýva buchot klávesnice, sem-tam i hlboký výdych. Samozrejme môj. 

Budík v skorých ranných hodinách, zopár dobrých hodín v novom prostredí, rozhovor na chate, spánok bez rozprávky na dobrú noc....
... klasika dnešných dní.

V dave a predsa sama...
...GPS v ruke a predsa stratená.

Stela Berecova

Stela Berecova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život nie je o tom, aby sme vždy získali len tie najlepšie veci, či dosiahli pocit víťazstva. Naučiť sa byť šťastný s tým, čo nám život ponúka, i keď toho možno na pohľad nie je veľa, je omnoho ťažšie, ako zapáčiť sa niekomu alebo pridať sa na stranu silnejšieho. :) Zoznam autorových rubrík:  Puzzle môjho životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu