reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stela Berecova

Stela Berecova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život nie je o tom, aby sme vždy získali len tie najlepšie veci, či dosiahli pocit víťazstva. Naučiť sa byť šťastný s tým, čo nám život ponúka, i keď toho možno na pohľad nie je veľa, je omnoho ťažšie, ako zapáčiť sa niekomu alebo pridať sa na stranu silnejšieho. :) Zoznam autorových rubrík:  Puzzle môjho životaSúkromnéNezaradené

reklama

Puzzle môjho života

Polnočné čakanie ...

Stela Berecova

Polnočné čakanie ...

... na rozprávku ... ?

  • 10. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 971x
  • 8
Ad Revidendum 2015

Stela Berecova

Ad Revidendum 2015

"Rozdiel medzi školou a životom je v tom, že v škole nás najprv naučia a potom otestujú, ale život nás najprv otestuje a potom naučí."

  • 28. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 0
Trpko-sladké ... Sladko-trpké ( Možno, neviem presne )

Stela Berecova

Trpko-sladké ... Sladko-trpké ( Možno, neviem presne )

Asi som chytila druhý dych. Som za to šťastná. Prešťastná.

  • 13. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 0
Tak povedz...že Ťa to aspoň mrzí...

Stela Berecova

Tak povedz...že Ťa to aspoň mrzí...

Mýlia sa tí,ktorí dúfajú,že si stačia sami. [ Walther von der Vogelweide]

  • 10. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 574x
  • 8
S každým koncom je tu aj nový začiatok

Stela Berecova

S každým koncom je tu aj nový začiatok

Leto skončilo a spolu s jeseňou prišla i pochmúrna nálada. Potom nás zima prepadla tuhá a chladná. Nasledovala jar i s našimi prosbami a ani sme sa nenazdali a už klope znova na dvere to naše zbožňované leto.

  • 21. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 1
reklama
Hriešne pokušenie

Stela Berecova

Hriešne pokušenie

Mám sedemnásť a podľa všetkých ešte celý život pred sebou. Pre niekoho trocha tichá a mladá,možno pre iných zvláštna i nebesky anjelská zároveň. V posledných dňoch,ktoré tak rýchlo uplynuli,som mala veľa možností na rozmýšlanie. Zistila som veci,ktoré som sa predtým bála priznať a nebola som ochotná pripustiť,že čím viac sa ich pokúšam zakryť,stávajú sa čoraz viditeľnejšie.

  • 19. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 571x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu